Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Wersja MINI?

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miksturka
początkujący
początkujący


Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 0
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14 Gru 2008, 17:16    Temat postu: Wersja MINI? Odpowiedz z cytatem

Witam!

Czy któraś z was brała udział albo sama organizowała ślub i wesele w wersji MINI? oczko Mówię o obiedzie poślubnym zamiast wielkiego wesela. Chcemy i u siebie zorganizować coś takiego, więc może uda mi się uzyskać kilka porad?

1. liczba osób - ok. 30
2. obiad:
- na jak długo rezerwuje się salę? (jakie to mniej więcej koszty?)
- obiad powinien mieć większą niż zwykle ilość dań? jak wygląda menu?
3. dojazd gości
- kończąc imprezę wczesnym wieczorem wypada gości przyjezdnych (w granicach 160 km.) ugościć w hotelu? (po całonocnym, to rozumiem, że oczywiście ale w takim wypadku?)

Jeśli któraś z Was ma takie doświadczenia, to chętnie przyjmę każdą radę. Wink
Chętnie dowiem się co o małych ślubach sądzicie...

dziękuję i pozdrawiam!
Kasia
Jeśli już było, to przepraszam. Proszę o link i usunięcie posta.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
agnieszka55
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 662
Skąd: PL

PostWysłany: Czw 26 Lut 2009, 14:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wersja mini moze być zorganizowana jak "normalne" wielkie wesele - masz tylko mniej kosztów przeliczając na liczbę gosci bo i mniej dań
mozecie przeciz bawic sie do samego rana np. idąc po oficjanym obiedzie do jakiegoś klubu/dyskoteki
rezerwacja sali w takim wypadku tak samo jak przy duzym weselu jesli chcielibyscie robić w sobote, czyli w dniu wesel

chyba trzeba wczesniej zarezerwowac salę i wspomniec na ile osób, bo napewno kazdemu restauratorowi bardziej opłaca się wynając knajpę na 100 niż na 30 osób
_________________
Eleganckie zaproszenia ślubne winietki, zawieszki, dyplomy, etui, menu, tablice inne na ślub i wesele
---- GALERIA ----

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Sadie
guru
guru


Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 3308
Skąd: Liversedge

PostWysłany: Czw 26 Lut 2009, 18:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

my tak organizujemy
1.Uroczystosc
2.Obiad na 20 osob
3.Koniec o 19
4.Potem rozmowy lub ajk kto chce w hotelowej restauracji
Nocleg zalatwiamy tylko dla najblizszej rodziny.o 19 jest wciaz wystarczajaco czasu zeby wrocic do domu.
Niestety cala impreza odbywa sie w Anglii.Udalo nam sie zarezerwowac sale w styczniu na wrzesien ale mysle ze mielismy szczescie.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
michasia
bywalec
bywalec


Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 135
Skąd: Bydgoszz/Gdańsk

PostWysłany: Czw 26 Lut 2009, 19:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tam chciałam zrobić na początku,ale jednak robimy tanie wesele:)
noclegu bym nie zapewniała. co do ceny to zależy od menu i co w nim jest.zazwyczaj restauratorzy mają już w menu w takich przypadkach wliczony alkohol, ciasta itp.
my jak się dowiadywaliśmy o takie przyjęcie-tzn. obiad(zupa i 2 danie-3 kawałki mięsa), do tego deser i jakieś przystawki, to by wyniosło 50zł/os(bez alkoholu),ale to wszystko zależy od miejsca.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sesunia
kandydat
kandydat


Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pią 27 Lut 2009, 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja jestem po takim poślubnym obiedzie. Zarezerowaliśmy salę na ok. 4-5 godzin, w sumie wszystko skończyło się o 19. (od godziny 14) , gości mieliśmy niewielu ( 20), Co do ceny: ogólnie było w tej restauracji 99 zł od osoby ( na dużym weselu)ale żeśmy tak wybrali, że wyszło 65 zł na osobę, w tym swoje owoce, ciasto i alkohol. ( z tym ostatni to na tak krótki czas i niewielu gości uyszły nam 4 -5 butelek góra) mużykę zapewniono nam z wieży, moja siostra z mężem i dzieckiem mieszka 30km ode mnie więc pojechała do domu, natomiast mój chrzestny mieszkający 300 km ode mnie miał nocleg u mnie w domu...no ale to wszystko zależy jaka odległość, czy przyjechali samochode i oczywiście czy nie wypili alkoholu, bo jak wiadomo wtedy trzeba by na pewno zorganizować nocleg lub kierwocę który by ich odwiózł. No ale w sumie to nie wiem czy z tym noclegiem dla osob które mieszkaja naprawde daleko nie byłoby lepiej
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group